SÖNDAG

Publicerad 2015-07-05 22:41:44 i FELICIA,



Sitter nerkrupen i soffan med en kopp kaffe och mörk choklad. Ikväll stod det grill på schemat så jag har njutit av grillukt och kvällssol på balkongen. Njuter av söndagsfilmen och värmen som fortfarande ligger kvar. Hör hur det susar i träden utanför balkongdörren som nu står vidöppen och vindarna letar sig in i vardagsrummet. Fullkomligt älskar att bara sitta ute och se det skymma samtidigt som sommarbrisen ligger kvar långt in på natten. Tar en klunk kaffe och tänker på hur tacksam jag är för mitt liv. För mina vänner och för min oslagbara familj. Den här helgen har varit allt jag ville att den skulle va. Fint väder, umgänge med mina allra bästa favoriter, god mat, härliga dopp och intensiva volleyboll matcher. Nu laddar jag om för v.28 och sista veckan i simskolan. Fick ett moment och var tvungen att dela med mig. Njut av sommaren precis som det är. Av den goda maten. Kaffet. Solen. Ta även vara på de små stunderna, dom kan betyda mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia

Felicia Apelgren. 20 år. Hemma på svensk mark efter ett halvår i Kanada. Take every chance, drop every fear. Stay tuned!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela